Rehabilitacja ortopedyczna

Ortopedia jest dziedziną medycyny zajmującą się chorobami i urazami narządu ruchu. Ze względu na pełen profesjonalizm wykorzystujemy w rehabilitacji ortopedycznej najskuteczniejsze formy fizjoterapii jakimi są terapia manualna i osteopatia.

Każdy uraz (złamanie, skręcenie) oraz nadmierna eksploatacja (praca zawodowa, sport) powoduje utratę sprawności tego układu oraz bardzo często dokuczliwy ból. Bardzo często samoistny powrót to zdrowia jest nie możliwy z powodu zmian wywołanych urazem, które mogą objąć całe ciało. Takie zmiany nazywamy kompensacją – czyli przystosowaniem się organizmu do zaistniałej sytuacji. Zmiany te prowadzą zazwyczaj do przeciążenia organizmu i mogą być przyczyną dolegliwości bólowych. Rehabilitacja ortopedyczna ma na celu wyprowadzanie pacjentów ze stanów ostrych, podostrych i przewlekłych oraz przeciążeniowych narządu ruchu.

Nie czekaj – przyjdź – szybkie działanie skraca czas rehabilitacji o połowę.

Wskazania:

•  zwyrodnienia stawów kręgosłupa (dyskopatie, rwa kulszowa)
  •  złamania, skręcenia i urazy stawowo-mięśniowe, uszkodzenia torebek stawowych
  •  urazy sportowe („łokieć tenisisty”, łokieć golfisty”, skręcenia, naderwania stawowo- więzadłowe)
  •  zespoły bolesnego barku
  •  złamania nadgarstka
  •  zwyrodnienia stawów biodrowych, kolanowych, skokowych i innych
  •  złamania przezkrętarzowe i podkrętarzowe szyjki kości udowej
  •  reumatoidalne zapalenie stawów (RZS), gościec postępujący
  • przygotowanie usprawniające istotne przed zabiegiem protezowania - zwiększające radykalnie czas rekonwalenscencji po operacji
  •  usprawnianie po różnego rodzaju oprotezowaniach (np. st. biodrowego- edoprotezoplastyka)
Wizyty na stronie: dzisiaj: 0 wczoraj: 46 w tym tygodniu: 394 w tym miesiącu: 1178 w sumie: 109699