Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Zdrowy kręgosłup

pilates Renata 3

Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna więc być dla Ciebie być priorytetem!

Tylko regularne, systematyczne ćwiczenia skutecznie zniwelują dolegliwości oraz uchronią Twój kręgosłup przed degeneracją, która następuje poprzez siedzący lub stojący tryb pracy, zgarbioną sylwetkę, asymetryczne przeciążenie ciała (noszenie torby zawsze na tym samym ramieniu) a przede wszystkim wszechobecny stres.

pilates Renata 2Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.

Sesje oparte są na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych (na bazie pilatesa i jogi). Odciążają kręgi wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców oraz likwidują przykurcze mięśni wydłużając i rozluźniając napięcia.

Systematycznie wykonywane uczą prawidłowej postawy ciała, a więc smuklejszej sylwetki i gracji ruchu. Dzięki dodatkowemu zastosowaniu technik relaksacyjnych oraz ćwiczeń oddechowych nauczysz się słuchać, rozumieć i szanować swoje ciało a także ukoisz zabiegany umysł.

Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw komfort swojego życia!

  KONTAKT: ul. Spółdzielcza 25, Halinów, tel. (22) 760 54 44, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Wizyty na stronie: dzisiaj: 0 wczoraj: 46 w tym tygodniu: 394 w tym miesiącu: 1178 w sumie: 109699
© Centrum Rehabilitacji Pod Dębami 2013, wykonanie strony - LUKNet