Masaż dla kobiety w ciąży lub młodej mamy

Masaż kobiet  2xmJest to masaż skonstruowany specjalnie dla kobiet ciężarnych, stosowany w celu zlikwidowania nagromadzonych napięć niektórych części ciała, wynikających z zaburzenia środka ciężkości w ciele oraz poprawienia ogólnego samopoczucia i wprowadzenia w stan głębokiego relaksu. Delikatny masaż w połączeniu z elementami terapii mięśniowo-powięziowej pomaga w dolegliwościach ciążowych. Wykonywany jest w specjalnych pozycjach ułożeniowych, tak aby odciążyć niektóre odcinki ciała i zadbać o kobietą ciężarną i jej maleństwo.

Masaż kobiet 1xmW Centrum Rehabilitacji „Pod Dębami” mamy specjalny zestaw kształtek umożliwiających przyjęcie pozycji leżenia na brzuchu, dających relaks i komfort przyszłej mamie. Kształtki są wykonane z pianki o optymalnej sprężystości zapewniają pełną wygodę dla przyszłej mamy i bezpieczeństwo maluszka.

Osobom planujących świadomą ciąże proponujemy działanie holistyczne opierające się na terapiach i ćwiczeniach stosowanych kilka miesięcy przed, później w trakcie ciąży oraz w okresie połogu.

Wskazania do wykonania masażu w okresie okołoporodowym:

Przed ciążą:

• Wady postawy i towarzyszące im napięcia
  • Ból pochodzenia mięśniowo-powięziowego
  • Zła kondycja skóry i tkanki podskórnej
  • Przeszłe blizny po cięciu cesarskim

W trakcie ciąży:

• Przemęczenia psychofizyczne
  • Ból pochodzenia mięśniowo-powięziowego
  • Bóle mięśniowo-stawowe
  • Obrzęki wodno-tłuszczowe

W połogu:

• Pomoc w obkurczeniu macicy
  • Drenaż limfatyczny i żylny
  • Rozstępy
  • Blizny po cesarskim cięciu
  • Likwidacja napięć mięśniowo- powięziowych i towarzyszących im bóli

Przeciwwskazania do wykonania masażu w okresie okołoporodowym:

• Pierwsze 2 miesiące ciąży
  • Choroby układu sercowo-naczyniowego
  • Cukrzyca ciężarnych
  • Ostre zapalenia wszelkiego rodzaju
  • Niedokrwistości
  • Nieprawidłowy przebieg ciąży-dysfunkcja narządów moczowo-płciowych: uwięźnięcia ciężarnej macicy, skręt macicy, mięśniaki macicy, torbiele jajnika, krwawienia)
  • Gestozy
  • Rzucawka

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przyszłej mamie wymagana jest zgoda lekarza specjalisty o braku przeciwwskazań do przeprowadzenia masażu.

Masaże są wykonywane przez naszą fizjoterapeutkę Annę Scherer, która posiada szkolenia z zakresu masażu i terapii kobiet w ciąży.

Wizyty na stronie: dzisiaj: 34 wczoraj: 64 w tym tygodniu: 353 w tym miesiącu: 908 w sumie: 117580